Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Verkkokauppamme toimii Suomessa ja kaikki toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Emme siis toimita verkkokaupan kautta tilattuja tuotteita ulkomaille.

Kun tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi. Päivitämme sivuja jatkuvasti. Tästä huolimatta tuote saattaa joskus olla loppu vaikka se on vielä myynnissä verkkokaupassa. Mikäli tuote on kokonaan loppu voimme joko vaihtaa loppuneen tuotteen asiakkaan toiveiden mukaan johonkin muuhun saatavilla olevaan tuotteeseen tai palauttaa rahat tuotteesta asiakkaalle. Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

Huomioithan, että jos olet alaikäinen tarvitset tilaamiseen vanhempiesi luvan!

MAKSUTAVAT:

Verkkokaupassamme on käytössä uusi turvallinen Klarna Checkout -palvelu!

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Monipuoliset maksuvaihtoehdot

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku (laskutusmaksu 0EUR, maksuaika 14vrk), Klarna tili ja osamaksu, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia!

Helppokäyttöinen ja turvallinen

Voit myös halutessasi kytkeä PIN-koodin Klarna Checkout -palveluun. Maksuprosessi on erittäin helppokäyttöinen eli ensin vahvistat ostoksesi, jonka jälkeen vain valitset haluamasi maksutavan. Mikäli luottoa myönnetään, on oletusmaksutapana lasku.

Käyttöehdot

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä.

Yhdessä Klarnan avulla takaamme sinulle turvallisen, nopean ja helpon maksuprosessin! Mikäli sinulla on maksamiseen/Klarna lasku/tili/osamaksuun liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT:

Toimitamme aina Suomen postin, Itellan kautta. Toimituskulut määräytyvät painon ja tuotteen koon mukaan. Toimituskulut näkyvät kun tilatut tuotteet ovat ostoskorissa. Yli 70€ tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja!

Jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja jos myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tilaajan tulee tehdä postikonttorissa asiasta heti vahinkoilmoitus ja ottaa tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme (info(at)farkkustore.fi).

PALAUTUSOIKEUS:

Toimitetuilla tuotteilla on, kuluttajalain mukaisesti, ostohetkestä lukien 14 vuorokauden palautusoikeusPalautusoikeus ei koske tarjous-/poistotuotteita eikä hygieniatuotteita. Palautettavan tuotteen tulee kuitenkin olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön! Tuote tulee palauttaa tuotelappuineen siististi pakattuna. Tuote ei ole käyttämätön jos tuote on esimerkiksi likainen tai tuotelaputon. Koska toimituskulut on määritelty kokonaistilauksen mukaan, palautamme toimituskulut ainoastaan, jos tilaaja palauttaa kaikki tilaamansa tuotteet. Toimituskuluja ei siis palauteta, jos tilaaja palauttaa vain osan tilaamistaan tuotteista. Toimituskuluja ei myöskään palauteta mikäli lähetystä ei ole noudettu postista 14 päivän kuluessa (posti pitää lähetystä 14 päivän ajan postissa, jonka jälkeen se palautuu) ja lähetys palautuu FarkkuStorelle. Toimituskuluja ei myöskään palauteta mikäli kyseessä on tarjoustuote. FarkkuStore ei lunasta postipaketteja tai ei-asiakaspalautuksena tulleita lähetyksiä. Mikäli tilaus joka on toimitettu veloituksetta palautetaan osittain niin että palautuksen jälkeen tilaussumma jää alle 70€ perimme tilauksesta 8,90€ toimituskulut.

Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

Tuote voidaan palauttaa postitse ( FarkkuStoren asiakaspalautus, sop.no 618067, Sudenpolku 8, 02580 Siuntio). Ilmoitus palautusoikeuden käyttämisestä on tehtävä FarkkuStorelle sähköpostitse (info(at)farkkustore.fi) ennen palauttamista ja yllä mainitun 14 vuorokauden kuluessa. Tuotteen ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin tilaus on lunastettu tai FarkkuStoren lähetteen päivämäärä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa lunastuspäivä. FarkkuStore maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautus on asianmukaisesti lähetetty asiakaspalautuksena. Kun FarkkuStore vastaanottaa asianmukaisen asiakaspalautuksen, FarkkuStore hyvittää maksun Klarnalta (maksupalveluntarjoaja) ja Klarna tekee automaattisesti hyvityksen asiakkaalle.